lördag 27 juni 2009

Lång dag...

Idag har jag och älskling varit ute och
handlat hela dagen.
Första stoppet var i varuhuset som sätter
skräck i varje man när man säger dess namn...
IKEA !!! ^_^
Kostade mig mycket tjat för att få dit honom
och till slut gav han upp.
Handlade inte några större saker, bara lite galgar,
några skolådor m.m

Efteråt gick vi runt i Barkaby Outlet
och fyndade lite.
Jag köpte mig bara en snygg keps på rean.
David däremot snubblade över en MacBook
och lite andra tillbehör inne på MediaMarkt.

Även jag hittade något intressant, en iMac 24tum.
Nu har ju MediaMarkt 30-årsjubileum så dom erbjuder
därför 30 månaders räntefri avbetalning, inga andra
avgifter. Det var ju inget dåligt erbjudande så är så
sjukt sugen på att köpa en iMac nu.

Måste räkna lite på ekonomin, har ju lite mer
utgifter nu när man flyttat från föräldrarna.
Vi får se hur de blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar