söndag 14 juni 2009

Längtar...

Nu när Sissi har kommit hem
och visat alla fina skor och annat
som hon köpt i Taiwan längtar
jag bara ännu mer.
Det är bara 3 månader kvar nu
och dom kommer antagligen
gå jättefort men det känns
ändå så långt bort.
Här är lite bilder på
några utav skorna hon köpte.


















Jag har skrivit en lång lista
med grejer som jag vill köpa
när jag kommer dit.
Längtar så himla mycket...
------------------------------

Imorgon är första dagen på jobbet
efter min 6 månaders sjukskrivning.
Kommer börja jobba 50% och sen får
vi se hur de funkar.
Känns lite nervöst faktiskt.
Har ju inte jobbat på ett halvår.
Men tänker inte oroa mig för mycket.
Måste ha en bra inställning och tro på
att allt ska gå bra.
Ska bli så kul att få träffa mina kollegor
och min brukare igen.

Nu ska jag och David iväg och simma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar