onsdag 24 juni 2009

Sol sol sol...

Äntligen har sol och sommarvärmen kommit,
så skönt när det är varmt ute.
På tal om varmare väder så är det inte
så långt kvar tills jag sticker till Taiwan.
( Bara 3 månader ) ^_^
Ska bli så skönt, längtar verkligen.
Mamma har redan funderat ut en mängd
saker hon vill att jag ska köpa till henne.

Men nu har även mina kära föräldrar bokat
en resa till varmare platser.
Dom har, precis som mer än halva Sverige,
bokat en resa till Thailand och dom åker
i februari.
































Då är det hög tid att jag börjar med en lista
över inköp som min mamma kan göra till mig.
I Thailand är ju allt så sjukt billigt så misstänker
att listan blir ganska lång ^_^

Nu ska jag snart bege mig till jobbet
och senare ska jag iväg till simhallen
för att snygga till figuren lite inför
min resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar