måndag 1 juni 2009

Vilken toppen-helg !

Hej hej alla glada.
Som ni kanske märkt så har jag varit lite inaktiv
dom senaste dagarna.
Har haft fullt upp under hela helgen,
men har haft så roligt ^_^

I fredags kom David hit och vi firade min
födelsedag med familjen.
Fick så mycket fina presenter av honom.
Här är lite bilder på dom.
(Fick även ett par jättesnygga vita jeans från
Gina Tricot, bild kommer senare.)



















I lördags firade jag min födelsedag med
vänner & familj.
Hade ett stort grillparty med massa
smaskig mat och frukt.
Min älskling hjälpte till och gjorde
3 jättegoda Libanesiska sallader.

Fick så sjukt många fina presenter,
Salina hade köpt en jättefin tunika
från ZARA och ett fint halsband till.



















Jocke, Evgenij & söta kusin Sanna
hade köpt boken
"would you like a piece of cake".
(Haha, så fick man två) ^_^



















Simon & Fia hade köpt en kinesisk kokbok.
Fanns riktigt många bra recept.



















Joanna, Dagge, Sandra & Marta
kom med ett jättestort paket.
Hjärnan vart ju näst intill överbelastad
av att försöka klura ut vad som fanns inuti.

Dom hade köpt ett hopfällbart bord
från IKEA.
Först när jag öppnade kartongen tänkte jag:
Jaha ok, hur tänkte dom nu ?
Sen fick jag syn på min logga (Y-DESIGN)
som var målad uppe i ena hörnet.
Vart så himla chockad (och glad förstås).
Sen blev jag tillsagd att vända på bordsskivan
och då hade alla skrivit olika hälsningar till mig.
Var verkligen en riktigt fin och påhittig present.
De var Marta som hade målat min logga.
Så sjukt snyggt gjort, tack gumman.



















Hoppas ni har överseende med att de blev ett
så långt inlägg men har som sagt inte haft tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar