torsdag 18 juni 2009

Världens sötaste klänning...

Igår åkte jag in till stan för att träffa
min bästa vän och ängel Joanna.
Eftersom jag fick jobba över en
halvtimma så hade vi inte lika mycket
tid som vi hade räknat med...
När jag äntligen kom fram till stan
hade min ängel köpt varsin bok till
oss som vi spanat in för ett tag sedan.
Boken heter Wicca och säljs b.la
på Vattumannen drottninggatan.




















Som "plåster på såren" för min
sena ankomst bjöd jag
henne på en smarrig glass på
montis i gallerian.
Vi hade som sagt inte så mycket
tid på oss innan de var dags att
röra sig hemåt men hann iaf
titta in i en liten klädbutik.
Där jag hittade världens
sötaste klänning. (Enligt mig) ^_^
Tyvärr så fanns den inte i min
storlek, så typiskt...
Jag har letat efter en klänning
som den länge men aldrig
hittat någon.
Så kändes verkligen surt att
den inte passade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar