måndag 22 juni 2009

Mitt midsommar Firande !

I torsdags åkte jag och David hem till
mina föräldrar för att fira midsommar.
Vi åt en god mysig middag tillsammans
innan vi gick och la oss.
Direkt efter frukost på fredagsmorgonen
gick jag och David ut för att plocka
blommor till midsommarstången.
Vi tog då med min ena hund Laraque
som fick dra en liten vagn med
alla fina blommor.
På hemvägen började det ösa ner
så när vi väl kom hem så var
alla genomblöta.
Min voffe var inte nöjd,
vatten är det läskigaste som finns ^_^

Vid 2-tiden kom min farbror och
vi åt en stor sill-lunch.
Senare kom även Davids pappa och
min andra farbror och hans familj.
Vi hade jättetrevligt hela kvällen
och dagen efter fortsatte firandet
ända inpå kvällen.
Här ser ni lite bilder från kvällen.


















Nu ska jag iväg och jobba ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar