torsdag 4 juni 2009

Inget dåligt väder, bara dåliga kläder...

Kom nyss hem efter ett möte med
min chef.
Har pratat om schema för när jag
ska börja jobba igen.
Kommer börja jobba 50% fr.om den
15 juni.
Känns skönt att ha ett spikat datum,
har gått runt så länge och väntat på
att kunna gå tillbaka till jobbet.
Förhoppningsvis går allt bra så jag kan
trappa upp till heltid,
men vi får se.

Men var inge roligt väder att ut och
åka i.
Ruskigt kallt och massa regn & blåst.
Men jag har inte världens bästa kläder
för sådant här väder heller.
Måste köpa mig ett par skor då mina nuvarande
har börjat gå sönder.
Ska väl även köpa ett par gummistövlar,
finns ju lite snyggare modeller nu.
En regnjacka skulle inte heller sitta fel då jag
inte äger någon.
Synd bara att plånboken innehåller mer
kvitton än pengar.

Nu ska jag fixa något att äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar