onsdag 1 juli 2009

SHANGZI Möbler

Igår åkte jag hem till föräldrarna för att hämta
lite saker som jag glömde sist jag var där.
Dom höll på med storstädning och hade slängt
ut halva vardagsrummet på tomten.
Såg att dom hade köpt en ny tv-bänk
men tog en stund innan jag insåg vilken det var.

Mina föräldrar köpte en ny soffgrupp för ett tag sen
och i butiken fick jag syn på en jättefin
serie med möbler. Det var speciellt det låga skåpet
som jag föll för.
Precis det skåpet hade dom köpt som tv-hylla.
Vart väldigt avundsjuk eftersom jag så gärna vill
köpa det själv men varken har råd eller plats.
Det gör självklart inget att dom köpte den,
bara kul att dom gillar samma stil som mig.
Vardagsrummet behövde verkligen ny inredning
och skåpet gav det ett jätte lyft.












Om ni tittar på bilden så är det skåpet som står
på höger sida. Dom har även beställt ett vitrinskåp
från samma serie men som jag tyvärr inte
hittat någon bild på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar