måndag 21 september 2009

Pirr Pirr

Shit, nu händer det.
Om några timmar sitter jag på ett plan
mot Taiwan, mitt första besök till asien.
Känns inte så pirrigt som väntat, det börjar
sjunka in, men känns än så länge som en helt
vanlig dag.
Sov förvånansvärt bra i natt, minns bara att jag
la huvudet på kudden.
Vaknade vid 06:30 och började göra mig i ordning.
Vi ska ta bussen klockan 10 så har gott om tid på
mig att checka min packning och äta min
sista svenska frukost på en månad. ^_^

Tanken är att jag ska blogga mer när jag är
i Taiwan men vi får se hur det blir.
Vill väldigt gärna låta min älskade familj och vänner
se hur jag har det ^_^

Nu ska jag ta tag i den där rejäla frukosten
och sedan fixa det sista med bagaget innan jag
åker.
Här är lite bilder på Taipei Airport (Taipei = Taiwans Huvudstad)

För mig och alla andra som älskar Hello Kitty ^_^














Flygvärdinnorna måste stå snyggt på rad, annars jävlar ^_^














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar