tisdag 1 september 2009

APT

Igår var jag och min kollega på möte med en av
vårar chefer.
Vi diskuterade vårat nuvarande schema och hur man
skulle kunna ändra det.
Nu när årstiden börjar skifta så blir det kallare och
ostadigare väder.
Detta påverkar mina leder väldigt mycket vilket gör att
jag går runt och har ont i kroppen i stort sett hela dagarna.
Av någon anledning är kvällarna värst vilket är jätte jobbigt
då jag alltid jobbar kvällspass.

Därför har vi nu ändrat så jag har i alla fall ett dagpass i veckan.
Om smärtan blir värre och jag inte klarar att jobba några kvällar
i sträck så måste vi hitta ett sätt att ändra en dag till.
--------------------------------------------------------------
Igår var det riktigt jobbigt med lederna.
Hade ont i stort sett hela dagen och när jag kom hem
kunde jag knappt ta i något utan att riskera att tappa det.
Därför väntade jag med att skriva inlägget tills idag.
För mer info om RA besök Reumatikerförbundet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar