onsdag 16 september 2009

Bara 5 dagar kvar ^_^

Nu är det inte långt kvar innan jag åker till Taiwan.
Känns fortfarande inte verkligt, det känns som om
detta skulle vara vilken vecka som helst.
Men snart är det dags... ^_^

Ska börja små-packa lite imorgon efter jobbet.
På fredag ska jag på lite skönhetsbehandlingar men
innan det ska jag till sjukhuset för att få lite tortyr med dropp.

Har ju gått och blivit förskyld nu också, inte så bra tajming.
Älsklings mamma är lite orolig att dom kommer sätta oss i
karantän när vi kommer fram.
Men jag tror inte det, jag har bara lite hosta, ingen feber eller
ont i kroppen.
Mina leder skulle antagligen balla ur totalt om jag fick influensan,
men eftersom jag inte har några större problem så är jag ganska
säker på att jag bara har en gammal hederlig förskylning ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar