onsdag 9 september 2009

Klantiga jag...

Igår träffade jag mitt hjärtegull Joanna och
vi lunchade lite i stan.
Skulle då passa på att visa ett linne som jag tittat
på tidigare när jag var med Salina.

Det var gult och hade svart Mimmi-tryck på.
Kostade ca: 350 :- vilket inte är så mycket men
kände i alla fall att jag inte hade råd just då.



















Berättade för mina föräldrar om det och min
snälla far tyckte absolut att jag skulle ha det.
Han erbjöd sig köpa det åt mig men jag tackade nej.
Mina föräldrar kan vara lite för snälla ibland när
det gäller att köpa saker till sina döttrar och
jag ville inte utnyttja det.

Anyway...
När vi kom dit hade butiken stängt för gallerian
hade gått i konkurs.
Sista dagen var i måndags och då hade dom haft
utförsäljning på allt.
Jag stod bara 2m från linnet men kunde inte köpa det.
Hon i butiken förklarade att kläderna skulle skickas
tillbaka till London och att hon tyvärr inte kunde
låta mig köpa det.
Nu ångrar jag bittert att jag inte köpte linnet
när jag hade chansen.

Antagligen kommer jag hitta jättemånga fina linnen
i Taiwan så ska inte deppa.
Men kändes lite surt faktiskt ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar