lördag 5 september 2009

Injektion

Igår morse åkte jag tillbaka till sjukhuset för att få
kortison-injektion på två ställen, en i axeln och
en i armbågen.
Dom började med axeln och det gjorde jätteont.
Jag reagerade så starkt på den första att dom inte
vill ge mig en till, hela armen skakade och kunde inte
få det att sluta.
Fick sitta kvar ett tag för att dom skulle se om smärtan
släppte eller inte.
Vart bättre efter ett tag men hade fortfarande väldigt ont
och kunde inte röra så mycket på armen.
Pappa kom och hämtade mig och körde mig hem till honom
och mamma.

David kom också senare på kvällen eftersom vi bestämt att
vi skulle spendera helgen hos dom.
Idag känns det mycket bättre och har inte alls lika ont.
Hela familjen ska åka iväg och titta på hockey i eftermiddag
och jag ska även passa på att hämta min mobil som varit
inne på service.
Ska bli intressant att se hur jag klarar av att sitta i en is-hall
i 3 timmar.
Men har förberett mig ordentligt med varm vinterkappa, halsduk
och jättevarma vantar ^_^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar