torsdag 3 september 2009

Läkarbesök

Var på sjukhuset tidigare idag för att ta massa prover
och för att besöka min läkare.
Provtagningen gick väl rätt okey men absolut inte
smärtfritt, jag har så låg smärt tröskel så att ta sprutor
är bland det jobbigaste jag vet.
Fick fylla i lite papper där jag beskriver hur jag mår
idag och hur mycket jag klarar eller inte klarar av själv.

Väl hos läkaren pratade vi en massa om mina framsteg
och även om framtida mål m.m.
Började då diskutera mitt arbete och vi båda var väl
överens om att mitt nuvarande jobb kan vara lite svårt
att fortsätta med i längden.
Kan ibland inte ens klara mina egna vardagsysslor
så blir kanske lite svårt att hjälpa andra med deras.
Pratade även om utlandsresor med rehabilitering under
vintern eftersom det finns en risk att jag kanske
inte klarar av kylan.
Ska försöka ta mig igenom denna vinter och så får vi se
hur det funkar, blir det för jobbigt så får jag försöka
ordna något då.

Allt vi pratade om var inte bara dåliga saker men det
är dessa saker jag tänker på mest just nu.

1 kommentar: