söndag 5 december 2010

SISTA TIMMARNA I GÖTEBORG

Vi sitter just nu på tåget och är nästan framme
i Stockholm.














(Lite tilltugg på tåget)


Tänkte summera vår 2:a och sista dag i Göteborg.

Innan vi checkade ut från hotellet åt vi en god frukost.
Det fanns väldigt mycket att välja mellan och många
alternativ för de som är allergiker eller som jag,
har problem med sina leder.



















Laktosfria produkter, mycket ekologiskt,
brödknivar anpassade för b.la reumatiker m.m.

När vi lämnat hotellet gick vi till stationen och lämnade
våra väskor i förvaringsboxar, sedan spenderades de sista
timmarna på olika shopping gallerior.



















Fick mycket mer gjort idag då det var mindre folk ute och
vi hade mer koll på vad som egentligen skulle köpas.


Det enda tråkiga var att mina fotleder var så ömma efter
gårdagen så jag hade väldigt svårt att gå.



















Tycker det var jätte roligt att få åka iväg på en
liten mini resa och bara spendera tid med
min mor & syster.

Jag och mamma sitter redan och planerar för nästa
mini resa, som nog helst ska bli av i sommar. ^_^
















Bild från hotellrummet, har på mig min nya kofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar