onsdag 22 december 2010

INTE ETT DUGG MORGONPIGG

Godmorgon !

Sitter just nu på jobbet och känner mig
allmänt seg.
Kom inte i säng förrän runt 23:00 igår
och de tog väl säkert 1h innan jag somnade.
Har dessutom vaknat flera gånger under natten
och haft svårigheter att somna om.

Jag och älsklingen ska fira jul i Västerås
så därför gick gårdagen till att packa,
fixa med de sista julklapparna och massa
annat som behövs göras innan jul.

Vi åker tidigt imorgon bitti och jag hoppas verkligen
att tåget går som de ska så vi kommer fram i tid.

Längtar jätte mycket till julafton och det ska

bli så roligt att få träffa älsklingens familj igen.

Jag kommer själv inte ta med mig någon kamera
men antagligen så kommer alla andra ha det,
så förhoppningsvis kan jag uppdatera bloggen
med lite bilder under helgen.

Nu ska jag fortsätta jobba och om jag inte hinner
skriva mer innan julafton så önskar jag er alla en
riktigt God Jul ! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar