lördag 18 december 2010

JULSHOPPING

Hej alla glada ^_^
Jag har nyligen kommit hem efter en heldag med
julshopping och sitter just nu i min lilla stuga
och ska snart ha lite mys med syster.

Det gick mycket bättre att handla julklappar
den här gången.

Först åkte vi till Solna Centrum då pappa hade
lite jobb där.
Under tiden tittade jag, mor & syster runt i gallerian.
När pappa var klar vi hem en snabbis

för att lämna kassarna och få något i magen.

Efter det bar de av till Henriksdal där min
vän Salina hade smyckes utställning.
Köpte en hel del fina saker ^_^

Tyvärr kunde vi inte stanna så länge då vi hade
ett ställe till att besöka, nämligen Nacka Forum.
Där införskaffade jag mig lite smått och gott inför
jul & nyår och så några sista julklappar.

Imorgon ska vi tillbaka till Solna Centrum för
lite mer shopping.
Kanske kan man hitta en söt & fin klänning
att ha till nyår då ^_^


1 kommentar: