torsdag 2 december 2010

PLANERING

Sitter just nu och skriver en liten lista över de
saker jag ska packa ner inför en kort resa
till Göteborg.

Jag, min kära mor & syster ska åka iväg på
lite julshopping över helgen och detta
kommer b.la ske på Lisebergs julmarknad ^_^

Sitter också och funderar på vad jag ska köpa
för julklappar, vet inte alls vad mina
nära & kära önskar sig.

Vi kommer ta tåget 8:00 på lördagen och
kommer tillbaka till Stockholm runt
19:00 på söndagen.

Anledningen till vår lilla resa är inte enbart för
julshoppingens skull, utan för att vi ska få komma
bort och bara göra någonting roligt tillsammans.

Nu ska jag ta en lång och varm dusch innan jag kryper
ner i sängen och myser till en deckare.

På tal om dusch, måste bara berätta att denna kyla
gjorde så jag inte fick något vatten i duschen imorse,
så fick vackert sitta i bubbelbadkaret och "duscha".

Min söta pappa har lyckligtvis åtgärdat problemet. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar