lördag 29 augusti 2009

Seg...

Jisses va trött jag var idag då.
Vaknade vid 7-tiden av någon konstig anledning och
hade stora problem att somna om, trots att jag var
så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.
Lyckades somna om tillslut och vaknade klockan 10
av att älsklingens mamma ringde på dörren.
Kände att det var dags att masa sig upp trots att jag
fortfarande kände mig jätte trött.
David och Sissi sover fortfarande så tänkte passa på
att jobba lite med beställningar så jag kan få iväg dom snart.

Senare ikväll ska vi gå över till Davids mamma och äta kräftor
och annat gottigt. ^_^
Om jag hinner och orkar ska jag försöka ta lite foton på nya
smycken och beställningar som jag gjort, några med dom nya
pärlorna jag köpte igår.
Om detta blir av laddar jag upp bilderna under kvällen.

Nu ska jag nog sätta igång så jag slipper stressa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar