fredag 7 augusti 2009

Planer för helgen.

Godmorgon !
Ursäkta den långa frånvaron (igen).
Har varit väldigt sjuk dom senaste
dagarna så har verkligen inte
haft ork eller lust att blogga.
Men känner mig lite
piggare nu i alla fall.

Idag kommer mina föräldrar
hem efter en visit hos vänner
nere i Skåne.
Så jag kommer åka
hem till dom senare
och stanna över helgen.
Har inte träffat mina föräldrar
på ett tag nu och min syster har jag
inte sett sen hon åkte iväg
till Rhodos (dvs 6 veckor sedan).
Ska även passa på att gosa
för fullt med mina voffisar
och katter.
Ska försöka ta lite foton
och ladda upp sen när
jag kommer hem.

För att detta inlägg inte ska
innehålla enbart text så
passar jag på att lägga
upp en bild på våran diviga
misse Zafira.
Visst är hon fin ^_^












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar