fredag 28 augusti 2009

Fullt upp !

Idag har man varit flitig i stort sett hela dagen.
Gick upp runt 7-tiden imorse och började
dammsuga och damma av i hela lägenheten.
Organiserade lite bättre bokhyllan, diskade och bar ner en
massa saker till förrådet.

Sedan åkte jag in till stan och träffade Salina.
Jag skulle lämna in min mobil på service
och leta mer material till några beställningar som jag fått.









När jag äntligen hittade pärlorna jag skulle ha så hjälpte
jag Salina att hitta en vanlig vit skjorta och ett linne till jobbet.
Gick sedan till 3 för att lämna in min mobil och hämtade ut
en lånemobil. Hoppas verkligen dom kan fixa den och att jag
får tillbaka den snart.

Mötte sedan upp älsklingen och vi gick runt och kollade efter
lite nya jeans som han ville ha.

Kan säga att det var riktigt skönt att komma hem,
har så ont i fötterna att jag knappt kan gå, ska flörta till mig lite
fotmassage av älskling senare så blir det nog bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar