söndag 16 augusti 2009

Nailart & Fotoramar

Häromdagen var jag i stan med Joanna
och en vän från Nya Zeeland.
Var först iväg till Vattumannen och tittade lite,
sedan gick vi förbi Omi Food och handlade
lite kinesiskt te.
Efteråt var jag tvungen att gå och ta en äcklig spruta
vaccin inför min resa till Taiwan. De gjorde skit-ont...
Kände då att jag kunde unna mig själv något extra som
lite plåster på såret.
Köpte då lite nailart stenar som jag länge kollat på men
inte införskaffat.


















Ska även passa på att visa lite bilder på dom
fina ramarna jag köpte några dagar tidigare.
Nu måste jag bara printa ut lite foton att sätta i dom ^_^

En annan sak som jag bara måste dela med mig är att
när vi besökte butiken Pistill på Drottninggatan
så började jag prata lite med ägarinnan om mina bh-band.
Visade henne då ett som jag hade med mig
till Joanna och hon tyckte dom var jättefina.
Dom sålde bh-band i butiken men inga som liknade mina.
Hon gav mig sitt visitkort och bad mig maila eller
komma förbi butiken och visa fler varianter.
Dom ska snart ställa ut på en mässa och därför letar
hon nu efter massa nytt att köpa in.

Detta är ju världens chans för mig, hoppas verkligen
att hon vill beställa från mig. Skulle bli så glad ^_^
Har tyvärr ingen bra bild på bh-banden men planerar att
ta lite nya foton på dom och ladda upp under veckan.

1 kommentar: