måndag 17 augusti 2009

Äntligen hemma

Nu har jag äntligen kommit hem efter
en heldag på stan.
Åkte in redan vid 9-tiden imorse och har
gått runt i stort hela tiden sedan dess.
Cleo åkte vidare till Berlin idag så vi passade
på att fota en massa runt om i stan innan
hon tog flygbussen.
Ska ladda upp lite bilder imorgon om jag hinner.
Vi stannade till vid Dragon House i hornstull
och åt lunch, sedan fortsatte vi in mot
centralen igen.
Hade jättekul och kändes verkligen tråkigt när hon
var tvungen att åka.
Får hoppas vi ses snart igen.

Som jag skrev tidigare så skulle jag träffa Salina
efteråt och vi skulle gå och äta middag på någon
bra restaurang.
Det vart som jag ville, dvs vi gick till Nam Kang.
Salinas två kompisar följde också med och
det hela slutade med att den ena kompisen
betalade hela middagen.
Jag åt den Koreanska nationalrätten Bibimbab som
består av ris, ägg, grönsaker & valfritt kött med stark sås.
Allt serveras tillsammans i en uppvärmd lerskål.
Mycket gottigt ^_^















För mer information om restauragen
besök Nam Kang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar