söndag 15 maj 2011

LITEN TRÖST ÅT EN SJUKLING

I fredags åkte jag hem tidigare från jobbet
då jag kände mig väldigt sjuk.

Lederna hade svikit mig hela morgonen och
när jag väl kom till jobbet så vart det ännu värre.
Fick svårt att andas, kände mig helt yr och
hade en tryckande känsla i hela huvudet.

Fanns ju inget annat alternativ än att åka
hem igen så jag satte in en ersättare.

Det var ett under att jag inte missade någon hållplats,
då jag somnade flera gånger på både tåg och buss.
När jag till sist kommit hem så däckade jag på sängen
nästan med en gång.

Efter någon timma så vart jag väckt av att det ringde
på dörren till de stora huset,
(har fixat så jag hör det inne i stugan.)

Tänkte först strunta i att gå upp men så kom jag på
att det kanske var någon utav mammas kunder så
gick runt och kollade.

Till min stora förvåning så står en bil från TNT där
och skulle leverera ett liten paket till mig.
Det var en fin vit iPhone 4 som vi beställt
några dagar tidigare.

















Vi hade fått information om att den ej skulle levereras
tidigare än den 16 maj, men det gjorde ju inget
att den kom några dagar förtidigt. ^_^

Har inte skrivit om det här tidigare då jag inte mått
så bra under helgen.
Känner mig fortfarande inte helt kry men känner mig
tillräckligt "bra" för att gå och jobba imorgon.

Då ska jag dessutom få träffa en av mina nya chefer.
Spännande. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar