lördag 7 maj 2011

FIKA & SHOPPING I FARSTA

Kom hem för en liten stund sen efter att ha
varit i Farsta Centrum men älsklingen.

Vi åkte dit för att jag ville köpa en iPhone,
men det fanns inte att köpa kontant som jag
gärna vill göra.

Däremot var det en butik som antagligen skulle
börja sälja dom kontant inom en snar framtid,
så då får jag väl vänta ett tag.

När jag insåg att jag inte kunde köpa någon ny
telefon idag så vart jag väldigt besviken,
hade av någon anledning verkligen ställt in mig
på att jag skulle köpa den.

David försökte muntra upp mig men jag var så
otroligt nere, jag förstår verkligen inte hur en sådan
liten sak kan påverka mitt humör så mycket.

I alla fall...
Efter mycket om och men så bestämde vi oss för att
fika istället för att åka hem och det vart vändpunkten.
Helt plötsligt vart jag mycket gladare och fick ny energi.



















En väldigt go Göteborgare satte sig dessutom bredvid oss
och livade upp stämningen ordentligt.
Efter det så hade jag inte alls någon lust att åka hem utan
gick runt lite till.

De var då jag hittade dessa. ^_^











Så fina och verkligen super sköna.

Nu ska syster & jag ner till affären för att handla lite
till middagen.
Vi passar på medan våra "gubbar" parkerat i köket
framför en fotbollsmatch, annars vill dom väl att
vi ska vara servitriser. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar