söndag 29 maj 2011

EN FIN FÖDELSEDAG

Idag är det min 25-årsdag och detta har jag
firat tillsammans med min älskade familj.

Vi åkte in till stan och åt middag på restaurang Tennstopet.
Jag hade aldrig hört talas om stället och från början var
det tänkt att vi skulle boka bord på Ulla Winbladh,
men det var tyvärr fullt.

Men det gjorde självklart ingenting, Tennstopet var en riktigt
mysig restaurang och med trevlig personal.
Maten var okey, inte samma smaksensation som gårdagen
men det går väl inte riktigt att jämföra heller.

Lite S.O.S (Sill & Snaps)




















Coer de filé provencal
















Jordgubbs- & chokladmousse med mandelbiskvier.




















Wallenbergare med skirat smör & rårörda lingon.
















Tennstopets egna glass med hasselnötsflarn.















Nu är jag så trött att jag håller på att somna,
så ska genast slänga mig i sängen. ^_^
Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar