söndag 10 januari 2010

Noni Juice

Igår kom min kära moster hit för att lämna en flaska juice
som hon köpt till mig.
Vi fikade och hon berättade lite om dess effekt.


















Noni juicen som jag fick ska tydligen ha en väldigt bra effekt
mot smärta och kan även användas på huden om man fått
exempelvis brännskador eller insektsbett.

Enligt hennes väninna som har problem med ryggen är denna
juice rena mirakelkuren, så länge hon dricker den slipper hon
smärtan.

Därför tyckte min moster att jag också borde testa den och
köpte en flaska till mig.
Enligt det jag själv läst om juicen så tar det minst 3-4 månader
innan man känner av någon verklig effekt, men i vissa fall kan
man märka skillnad redan efter en kort tid.

För att få mer information om juicen klicka här !

1 kommentar:

  1. Hoppas det funkar efter första droppen!! puss gumman!

    SvaraRadera