måndag 7 december 2009

Läkarbesök

Har precis kommit hem från ett besök på sjukhuset.
Träffade min läkare och pratade lite om mitt nuvarande tillstånd
och ny medicinering.

Sen jag kom hem från Taiwan har jag blivit mycket sämre
och den behandling jag får just nu verkar inte vara tillräcklig.
Mitt störta problem har varit att mina fotleder och knän sväller
upp när jag går runt för mycket och stelnar om jag rör på mig för lite.
Ibland är det nästan så illa att jag knappt kan gå.
Båda var överens om att vi vill försöka undvika ännu en sjukskrivning,
så ska istället höra med försäkringskassan om jag inte skulle kunna
få tillstånd för arbetsresor, dvs taxi till och från jobbet.

Har redan ringt till dom och talat om hur min situation ser ut och
frågat om detta skulle vara möjligt.
Nu ska jag bara vänta på att en handläggare hör av sig till mig så
får vi se vad hon/han säger.

Nu ska jag äta lite lunch innan syster kommer hit ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar