torsdag 3 december 2009

Kyla...

Nu har den råa kylan börjat komma och temperaturerna
bara sjunker och sjunker.
Tidigare har jag haft mest problem med mina handleder
när det varit dåligt & kallt väder men nu när det har blivit minusgrader
börjar fotleder och knäleder också bråka.
Har i snart 2 veckors tid haft väldigt svårt att gå, men idag var det
värsta dagen hittills.
Båda mina fotleder och knälederna har blivit svullna och är
väldigt stela.
Har kunnat gå men inte helt utan svårigheter och smärta.
Jobbade som vanligt idag och det gick rätt så bra i början
men när det började närma sig dom sista timmarna av passet
så vart det riktig tufft.

Tanken var att jag skulle träffa min kusin Sanna i stan idag
men hon får komma hit istället.
Ska vila mig lite nu så jag är lite piggare när hon kommer.
Känns som jag inte sett henne på evigheter så ska bli så kul
att få träffa henne igen ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar