måndag 21 december 2009

Julfirande i Västerås

Som jag tidigare berättat så åkte jag, David & Sissi
till Västerås över helgen för att fira lite tidig julafton
med deras pappa & farmor.
När vi kom dit var det -16 grader ute och vi höll på att
frysa ihjäl (speciellt jag).

Utsikten från mors fönster, jättevackert.














Vi hade en jättemysig middag på kvällen och när det
var dags för fika delade vi ut deras julklappar.
Mor fick en flaska vin och en jättefin presentkorg
med massa godsaker i.


















Davids pappa fick en fin flaska whiskey.


















På lördagen åkte jag och David in till centrum och kollade
lite efter några sista julklappar.
Jag hittade en till min syster men annars köpte vi inget.
Innan vi åkte tillbaka till mor så tog vi en snabb lunch på
vårat favoritställe Spicy Hot.


















Senare på kvällen delade mor ut lite julklappar till oss,
jag och Sissi fick varsin Aladdin chokladask och David
fick en flaska portvin.
Efter julklappsutdelningen tittade vi lite på The Black Adder.

På söndagen så satt vi mest hemma hos mor och kollade på film.
Runt 13-tiden kom Davids faster med sin man och fikade med oss.
Sen vid 17-tiden tog vi tåget tillbaka till Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar