söndag 13 december 2009

Julshopping

Här kommer ett litet sent inlägg över gårdagens händelser.Jag och mamma träffades i stan och julshoppade lite.
Vi köpte presenter till mina små kusiner och jag köpte även
lite presenter till min älskling och Sissi.

Vi passade också på att ta en mysig lunch på ett café i gamla stan
innan vi gick vidare.
Vi hann visserligen inte gå runt så mycket mer för fotlederna började strejka.
Det slutade med att kära pappa fick komma och hämta oss
och köra hem mig med alla kassar.

Här är en bild på en av julklapparna vi köpte.
Min lilla kusin Hampus ska få denna och jag tror han kommer
bli jätteglad, han älskar nämligen saker som låter ^_^
















Juste, när jag kom hem fick jag chans att öppna ett paket som jag fått.
Där i fanns kalendern med Foki som jag beställt för ett tag sedan,
fick även med en liten julklapp ^_^








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar