söndag 20 juni 2010

RENOVERING

Denna helg har jag spenderat med mina föräldrar & min syster,
jag åkte till dom i fredags och har varit där tills idag.
Då dom är i full gång med renovering och nybyggnation

av gäststuga och förråd så fick jag hjälpa till lite med arbetet.

Jag, mamma och lillasyster skurade ur poolen så vi kunde

fylla upp den med vatten.

Sedan har vi städat på altanen, rengjort kylskåp,
tagit ner
altan taket för reparation och en massa annat.
Det vart en tung helg med mycket slit,
men det kommer
bli så fint när allt är klart.

Här nedan kan ni se lite bilder på hur långt vi har kommit.
















Förutom detta så har jag även gosat en massa med
mina
voffar och min lilla besis (kissen).


















Han var väldigt glad nu när mamsen kommit hem,
men innan vi gosade så fick jag en ordentlig utskällning
för min långa frånvaro ^_^
Han är väldigt duktig på att framföra eventuella
klagomål
och synpunkter.

Något annat som alltid är trevligt när man hälsar
på hemma
är att få äta mammas goda mat.


















Känns alltid som man är på restaurang när man
äter
hennes mat, det är riktiga fin middagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar