lördag 26 juni 2010

NJUTER AV LIVET PÅ LANDET

Denna dag har vi precis som igår spenderat vår tid utomhus.

Efter frukosten så satte sig alla på gräsmattan och njöt av
solen & den fina utsikten utöver åkrarna.
Senare så åkte vi in till byn för att handla lite
inför dagens middag.

När vi kom tillbaka så hade Mor & Merete dukat upp
med fika i trädgården.
Där satt vi enda tills några regndroppar kom och
skrämde iväg oss ^_^
















Inte förrän någon timma senare slog det mig att jag glömt
ställa fram de goda karameller som jag köpt innan vi åkte hit.
Men det kanske var lika bra, hade jag tagit fram dom redan
igår så skulle de ju varit borta nu ^_^



















Nu är planen att vi ska sitta ute och grilla för middagen,
men då vädret varit lite ostadigt så får vi se om
det blir av eller inte.

Jag börjar i alla fall bli väldigt hungrig så hoppas att
vi kan starta grillen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar