fredag 28 maj 2010

VILKEN DAG...

Denna dag har helt ägnats åt att förbereda inför morgondagens
födelsedagsfika.
Hade visserligen ett besök hos sjukgymnasten på morgonen men
efter det så åkte jag direkt till affären och handlade allt som behövdes.
Åkte sedan hem med mina 4 kassar och började baka.

Det blev 2 olika pajer och en sats cupcakes som jag ska bjuda
mina gäster på.
Efteråt var det dags för städning, vilket tog upp mot en 2 timmar.
Passade även på att stryka och sätta upp mina nya gardiner som
jag köpte på Hemtex häromdagen.

På kvällen kom Davids kusin Jakob hit med en kompis,
vi åt pizza och snackade om allt och inget.
Senare fram mot 22-tiden bestämde Jakob och hans
kompis att dom skulle dra ut och festa, Sissi följde också
med men jag och älsklingen stannade hemma.
Vi ska snart gå och lägga oss, måste ju gå upp någorlunda
skapligt imorgon, gästerna kommer klockan 13:00 ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar