måndag 17 maj 2010

EN DAG PÅ STAN MED JOEY

Idag var jag och min älskling Joanna i stan och åt en
god lunch på Wayne's Coffee.



















Efteråt gick vi till Pistill och sedan till Vattumannen,
där vi satt länge och tittade i en massa intressanta böcker.


När vi gick därifrån kom jag på en annan butik jag ville besöka,

visste att dom hade snygga shoppingvagnar och eftersom
mina
handleder inte gillar att bära tunga kassar,
ja då kändes det som
ett måste att åka dit och titta.

Ringde Davids mamma som tipsat mig om butiken
och frågade
hur man hittade dit.
Då hon var i närheten så följde hon med oss.

När vi kom dit hade dom reat ut det mesta men det fanns
fortfarande
några vagnar kvar.

Först tittade jag på en som var skrik rosa men tyckte den
var för tråkig,
valde istället denna mönstrade variant.


















Då det snart är min födelsedag så fick jag vagnen
som present av
Davids mamma ^_^
Jag blev självklart väldigt glad, har länge letat efter
en bra och snygg shoppingvagn men har inte hittat någon
jag gillat.


Jag har faktiskt ingenting emot dessa vagnar till
skillnad från
många andra.
Dom flesta tycker nog att det ser lite "tantigt" ut att gå
omkring med
en sådan men det beror ju helt på hur den ser ut.

Nu för tiden finns det mycket snyggare vagnar som
skulle kunna passa
personer i alla åldrar,
man måste bara veta vart man ska leta.

Här är en sida som säljer dessa färglada och mönstrade vagnar
Väskan.com

1 kommentar:

  1. Åh, jag har också en sådan dramat! Fast min är ilsket ceriserosa med vita blommor.. Sjukt bra när man storhandlar! ;)

    SvaraRadera