måndag 22 februari 2010

VAKNAT UPP I FJÄLLEN ?

Godmorgon alla glada.
Vaknade för ett tag sedan till en isande kyla
som låg över hela sovrummet, inte direkt något som
får än att vilja gå upp.
Trots att elementen är på så är det jätte kallt i hela
lägenheten.

Tog en varm dusch och började förbereda lite
rostade mackor när jag drog bort gardinerna
och tittade ut.
Har jag hamnat i fjällen !?!
Trots att vi haft snö väldigt länge nu så fick man ändå
en chock.
Snön gnistrade som diamanter och fick nästan ont i
ögonen av att se på den.
Såg väldigt kallt ut så kollade temperaturen
- 23 C !!! Herre jisses va kallt.
(Försökte ta en bild genom fönstret men det vart inte så bra.)

Det är vid dessa tillfällen som jag längtar extremt
efter Taiwan, aldrig minusgrader.

Nu ska jag återgå till min frukost ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar