söndag 7 februari 2010

Storstädning !

Idag har jag ägnat hela min dag åt att städa och fixa här hemma.
Började med att städa och göra rent i badrummet,
sedan gick jag vidare till att tvätta fönster tillsammans med Sissi.

När det var avklarat gav jag mig in i ett ännu större projekt,
nämligen att städa och rensa mitt skrivbord som på senaste tiden
sett ut som ett totalt bombnedslag.
Ungefär 10 h gick åt till detta, jag hade sjukt mycket
att sortera, men de var det värt ^_^
OBS ! Bilden nedan är tagen mitt under städningen,
så det visar inte riktigt hur stökigt det igentligen var.




































Eftersom jag slitit som en galning i flera timmar så tog jag mig en
välförtjänt paus efter halva tiden.
Kände då att jag kunde unna mig en "lite" onyttig pizza ^_^


















Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen innan det är dags för sängen.
Kommer sova så skönt i natt ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar