torsdag 25 februari 2010

NANTITA

När jag & älskling var i Taiwan förra hösten så tog vi
även en liten tripp över till Thailand.
När vi besökte ett av shoppingcentren i Pattaya
så hittade jag en butik som hette Ferera.
Dom hade de sötaste väskorna man kan tänka sig
och jag spenderade säkert över en timme på att
välja ut någon jag ville ha.


















Eftersom jag inte kunde bestämma mig för bara en så
kom jag ut ur butiken med 5 stycken istället ^_^
När jag kom hem gav jag bort varsin väska till min mamma & syster,
dom andra 3 behöll jag själv.

I alla fall, för att komma till saken så har jag nu hittat ett nystartat
företag i Taiwan som gör precis likadana väskor.
Alla har små eller stor rosetter och dom finns i mängder av olika
mönster och färger, precis i min smak.
Nu vet jag precis vart jag ska shoppa väskor nästa gång ^_^

För att komma till deras hemsida, klicka här !

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar