tisdag 28 juni 2011

HELLO KITTY

Just nu sitter jag i min fina bikini och ska strax
hoppa ner i poolen för att ta ett svalkande dopp.

Det är 27 grader i skuggan här och vattnet i poolen ligger
på runt en 22 grader.

Vi får se hur det funkar med lederna men tror att det ska gå bra.
Har ju haft lite svårt att bada tidigare på t.ex badhus där
vattnet har varit på 27 grader, men de var nog bara en dålig period.

Innan jag hoppar i så tänkte jag visa en liten sak som kom hem med
posten tidigare idag.

Ett nytt, fint och jätte gulligt skal till min iPhone
med det självklara motivet, nämligen Hello Kitty.



















Var dock lite osäker på om jag skulle beställa det då iPhone 4 skalen
oftast bara passar till de svarta.
De vita modellerna är en aning tjockare och kan därför inte ha alla skal,
men med tanke på att de bara kostade 25 kronor så chansade jag.
Till min stora glädje så passade det perfekt ^_^

Skalet hittar ni här !
De har även andra Hello Kitty motiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar