söndag 14 november 2010

FRAMSTEG

För ett tag sedan skrev jag om några produkter
från företaget Herbalife.
Jag har ju sedan 2 veckor tillbaka ersatt 2 måltider
per dag med antingen en shake eller måltidsbar.
Häromdagen var jag på en ny hälsokoll och
fick då reda på mina framsteg.

På 2 veckor har jag tappat hela 3kg i rent fett
och dessutom byggt upp mer muskler, utan att träna
någonting.

Eftersom denna årstid gör min reumatism värre så har
jag inte riktigt haft ork att träna, utan nöjt mig med
de promenader jag får ta för att komma till & från jobbet.

Tanken är att jag ska göra några enklare yoga övningar och
situps varje dag men vi får se hur de blir.

Min nuvarande vikt är 73 kg.
Även om det inte låter som någon jätte minskning så
kan jag säga att de både syns & känns.
Kläderna sitter inte lika tajt som förut och jag kunde t.om
välja en storlek mindre när jag shoppade igår ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar