söndag 28 november 2010

FÖDELSEDAGSPARTY !

Igår firade vi ännu en födelsedag här hemma,
nämligen min kära pappas.
Vi hade dart kväll, middag och tittade på några
fotbolls & hockey matcher med familj & vänner.

Jag och syster spenderade ca 1,5 timme inne i min
stuga för att göra oss extra fina på pappas dag.
Systers hår tog längst tid, vill också ha långt hår !!!

Tog inte några foton från själva festen eftersom
jag delvis var värdinna men också för att mina
handleder bråkat med mig hela dagen.

Som tur var så kunde jag använda programmet
PhotoBooth på min dator för att åtminstone ta
en bild av mig själv.

Hade en svart klänning på mig som knappt syntes
på bilden så valde denna istället.
















Vart inte världens bästa kvalité men det fick duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar