tisdag 30 november 2010

BIG SEXY HAIR

Idag var jag och hämtade ett paket som jag
beställt från online butiken Bror o Syster.

Företaget säljer alla möjliga hårvårdsprodukter som
du oftast hittar hos din frisör.

Jag beställde ett Big Sexy Hair Volympaket

- Extra Big Volume Shampoo
- Big Volume Conditioner
- Extra Big Volume Shampoo (torrschampo)
- Spray & Play Harder-firm Hairspray



















Eftersom jag äter så mycket mediciner så är

mitt hår i väldigt dåligt skick.
Det blir smutsigt fort och växer ganska
dåligt, vilket är jätte jobbigt.

Produkterna jag köpt innehåller vete-proteiner & panthenol
som ska ge håret mer styrka och öka hårets diameter.

Torrschampot är en transparent spray som ger håret
avsevärt mycket mer volym och som absorberar fett.
Något som är väldigt bra för mitt hår då det snabbt
blir flottigt.

Jag har tidigare köpt lite produkter från Baresso eftersom de
oftast brukar ha de bästa priserna, men den här gången var
Bror o Syster det bättre valet då de hade kampanj på Volympaketet.

Så fort jag har testat produkterna så kommer jag skriva en
bedömning av hur bra jag tyckte dom var ^_^

Nu är det dags att hoppa in i mjukis-dressen och
krypa ner under täcket med en bra film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar