torsdag 15 oktober 2009

Dag 23

Började dagen med att ta taxi hem till gong gong
för att äta lunch där.
Jag passade på att fota Bei Bei i sina söta kläder.
Ska redigera dom när jag kommer hem till Sverige
och skicka till san yi.
Här sitter jag & Bei Bei och myser.









Efteråt åkte jag och David upp till Guan Gong´s
tempel tillsammans med ma ge.
Dom bad till Guan Gong medan jag fotade.












När vi åkte därifrån to ma ge med mig till
en butik där man gör stämplar.
Där införskaffade jag mig min egen namnstämpel.
På väg tillbaka till lägenheten hittade jag ett par
söta skor som jag invigde senare på kvällen när vi åt
middag på Viktors restaurang.
David var lite deppad eftersom vi inte kommer hinna
träffa honom något mer innan vi åker tillbaka till Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar