lördag 16 april 2011

SOVMORGON

Godmorgon alla glada. ^_^

Denna morgon skulle jag egentligen
ha vaknat något tidigare och åkt in till
stan för att ha min Kinesiska lektion,
men min lärare ringde igår och ställde in den.

Jag är så glad att jag äntligen fått börja plugga
Kinesiska och ser alltid fram emot nästa lektion,
men idag var det faktiskt skönt att slippa gå dit.

Jag har haft en del att göra den här veckan så det
har nästan inte blivit något pluggande alls.
Dessutom börjar jag bli förkyld och då tar tröttheten
över och jag får väldigt svårt att koncentrera mig.

Ska istället ta tillfället i akt att leta efter en
trenchcoat till mig själv,
höst/vår-kappan börjar bli lite för varm att ha
på sig när temperaturen går över 10 grader.

1 kommentar:

  1. Vart är Gilla-knappen någonstans?? ;) Skönt för dig sötnos! Puss gumman!

    SvaraRadera