onsdag 5 januari 2011

HERBALIFE

Det var ganska länge sedan jag skrev någonting
om hur det går med viktminskningen och
användandet av produkterna från Herbalife.

Jag gjorde en ny scanning i söndags och kan
stolt säga att jag nu har gått ner 6kg.
Tidigare vägde jag drygt 75kg, nu är det 69kg.

När jag började med dessa produkter så var tanken
att jag skulle nå mitt mål innan julafton.
Detta lyckades jag inte med, men det gjorde absolut
ingenting.

Sedan jag började med det här så har jag mått så
mycket bättre och både mitt yttre & inre visar vilken
skillnad det har gjort för mig.

Jag kommer att fortsätta med Herbalife och
förhoppningsvis nå nya mål som jag fått under
tidens gång.

Om ni bor i Stockholms området och
är intresserade av en egen scanning,
så kan ni höra av er till min viktcoach.

Herbalife Viktcoach
Sandra Carlström
0760510079

Ha en fortsatt trevlig dag. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar