måndag 10 januari 2011

EN BRA START PÅ MÅNDAGSMORGONEN

God morgon alla glada !

Just nu sitter jag och tar mig en välförtjänt
paus efter mitt 35 minuter långa träningspass.

Sedan 5 dagar tillbaka har jag börjat träna med
Wii Fit Plus.
Jag trodde aldrig att det skulle bli lika bra om
man tränade hemma i vardagsrummet som på gym,
men jag vågar nästan påstå att de blir bättre.


















Jag har nog aldrig sett fram emot att träna så
mycket som jag gör nu.
Det ger så mycket trots att du inte ens tänker
på att du tränar.

Du kan välja en massa olika typer av träning som
yoga, balans övningar, aerobics och muskelträning.

Programmet håller hela tiden koll på hur många
kalorier du bränner för varje övning och sedan
hur mycket du förbränt totalt.

Den håller också koll på ditt BMI, din vikt och hur
din hållning är.

Du kan ställa in en målvikt och då talar Wii om för
dig hur mycket du ska träna varje dag.

Det finns så mycket man kan säga om detta men tror
jag avrundar här.

Nu ska jag in och ta ett litet pass till innan det är dags
att göra sig i ordning.
Känner mig otroligt peppad. ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar