onsdag 8 september 2010

HUVUDVÄRKSGRUPPEN

För ett par månader sedan så skrev jag om min vistelse på
sjukhuset efter att ha blivit inlagd på neurologmottagningen.

När jag skrevs ut så fick jag en remiss till en sjukgymnast
dit jag har gått ett bra tag nu.
Då fler har sökt för liknande eller samma problem så har
min sjukgymnast satt ihop en grupp där vi alla kan träffas och
ta del av varandras erfarenheter.

Idag var första mötet med gruppen och det var så givande,
jag hade verkligen inte förväntat mig att känna sådan
gemenskap efter bara en dag.

Kändes som vi klickade direkt och vi hade så otroligt mycket
att prata om.
Längtar redan till nästa onsdag då vi ska träffas igen.

Från början var jag något tveksam till förslaget men nu är
jag så glad över att få vara med.

Hoppas verkligen att de nästkommande gångerna ska ge lika mycket.

1 kommentar:

  1. Hej tjejen! Håller verkligen med dig i vad du skriver. Det var jättekul att träffa både dig och Cecilia! :) Längtar också redan till nästa vecka.

    Ta hand om dig sålänge.
    KRAM Tina

    SvaraRadera