söndag 7 mars 2010

KÖKSMASKIN FRÅN KENWOOD

I fredags berättade jag om mina planer att införskaffa
en köksmaskin från Bosch.
Jag hade väl nästan bestämt mig men sen fick jag reda på
att den bara hade 550 watt, vilket tydligen var för lite.
Så istället kollade jag runt lite till och idag när pappa skulle
köra hem mig och älskling så svängde vi förbi elgiganten.
Där kollade vi på två olika köksmaskiner som båda var
väldigt bra, men till sist så valde vi ut denna:













En köksmaskin från Kenwood.
Den har en mängd praktiska tillbehör och har
en kapasitet på 900 watt.

Självklart så var jag tvungen att prova den när jag kom hem
så bakade lite mumsiga scones till middagen.
Dom vart dock lite mindre än jag tänkt mig,
men är ändå nöjd med tanke på att det var första försöket.
Dom smakade i vilken fall väldigt gott.
Kan knappt vänta tills jag får baka igen ^_^










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar