lördag 20 mars 2010

FRÅN VIETNAM TILL ENGLAND

Idag har jag & älskling spenderat större delen av dagen i stan.
Första stoppet vart i inredningsbutiken Minh
älskling gett mig ett presentkort därifrån.
Först hade jag tänkt köpa en liten sidenlyckta som jag spanat in
men så fick jag syn på en jättefin stor lampa som hängde i fönstret.






















Jag och älskling hade pratat om att få in lite mer gröna nyanser
i vårat sovrum och denna lampa var ju helt perfekt.
Så himla fin, kunde inte ta ögonen från den så vart ganska
uppenbart
att det var den jag skulle ha ^_^

Efteråt gick vi vidare till en av älsklingens favoritbutiker,
The English Shop.
Där kollade han efter några West Ham United prylar
som han ville köpa.

Jag själv har aldrig funnit denna butik så intressant men
så av en slump så
fick jag syn på en hylla full med cupcakeformar,
sugarpaste och massa andra
tillbehör för bakning.
Jag vart helt till mig av glädje eftersom jag tidigare
bara hittat sådant på nätet.

Priserna var t.om något bättre vilket var väldigt trevligt.
Köpte 2 paket med muffinsformar, någon typ av
sugarpaste och gul färg.

Precis vad jag behöver inför påskens bakverk ^_^






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar