fredag 29 maj 2009

Vem kan tröttast vara...

Godmorgon på er alla.
Har precis vaknat för 2:a gången idag.
Känner mig inte det minsta utvilad.

Vart väckt 04:30 imorse av min familj
som ville gratulera mig på födelsedagen.
Mina föräldrar skulle åka till jobbet väldigt tidigt
och min syster hade precis kommit hem
från sin studentskiva så därför passade de
bra att ta det då.

Min familj frågade visserligen mig igår om jag
ville att dom skulle väcka mig och eftersom
det är en tradition så tyckte jag att dom skulle de.
Så får skylla mig själv ^_^

Men vart riktigt sent igår.
När vi kom hem från min systers studentmiddag
vid 22-tiden så kunde jag verkligen inte somna.
Först vid 01-tiden somnade jag och sen efter att
jag vart väckt imorse hade jag också väldigt
svårt att somna om.
Men nog om det...

Detta fick jag imorse av min underbara familj.
Gillar verkligen min systers
impulsiva presentinslagning ^_^









I guldkartongen låg lite sponsring
inför min resa till Taiwan i september.



















2 kommentarer:

  1. Grattis Grattis på födelsedagen!!! Imorn ses vi och då ska du få fina presenter =) Pussar på dig älsklingen!

    SvaraRadera